Duga tradicija je počela 1996. godine kada je model C36 AMG bio safety car, a nastavila se sve do danas kada je predstavljen GT R koji je ujedno postao i najsnažniji safety car u historiji Formule 1.
GT R pokreće 4,0-litarski V8 biturbo motor koji isporučuje 577 KS, a nasljeđuje nešto slabiju GT S verziju korištenu od 2015., 2016. i 2017. godine. Za upravljačem safety cara će ponovo biti Bernd Maylander koji je veoma uzbuđen zbog novog automobila.
"Ovo je apsolutni vrhunac kada je riječ o dinamici vožnje, zaista je nivo iznad modela AMG GT S korištenog u proteklim godinama. Naravno, idealno je da safety car izlazi na stazu što manje, no, kad budemo morali sigurno staviti pod kontrolu situaciju na stazi i predvoditi bolide, imat ćemo sjajni AMG GT R", izjavio je Maylander.
U poređenju sa standardnim modelom GT R, safety car je opremljen opcionim Track Package paketom opreme koji se sastoji od keramičkih kočnica i sistema protiv prevrtanja. Superautomobil je dobio i specijalne F1 naljepnice, kao i signalizacijska svjetla postavljena na krovu. Sve je optimizovano u zračnom tunelu kako bi aerodinamika bila što bolja.
U unutrašnjosti automobila su dva iPada, lijevi prikazuje prijenos uživo, dok desni predstavlja animirani prikaz pozicije bolida na stazi, kao i vremena krugova.
Osim safety cara koji dostiže brzinu od gotovo 320 km/h. Mercedes-AMG je pripremio i medicinski automobil, a to je C63 S Estate u kojem će biti tri medicinara. Brzi karavan će voziti Alan van der Merwe, a na mjestu suvozača će biti zamjenik medicinskog delegata dr. Ian Roberts.
Stražnja sjedišta su rezervisana za jednog ili dva pomoćna medicinara izabrana iz lokalnih bolnica koje se nalaze u blizini staze. Prtljažnik zapremine 490 litara je dovoljan za defibrilator, respirator i drugu medicinsku opremu.
U kalendaru nove sezone Formule 1 ima 20 utrka, a bit će završena 25. novembra u Abu Dhabiju.