Riječ je o postrojenjima u Choletu i Vannesu, koja će prestati s radom početkom 2026. godine. Michelin se već godinama muči kako bi održao u životu ove dvije fabrike nakon što se evropsko tržište guma uveliko promijenilo u proteklih desetak godina. Jeftine gume proizvedene u Aziji su zavladale tržištem, tako da su one visoke klase doživjele pad.
Za gume namijenjene putničkim automobilima i lakim kamionima, opcije niske cijene porasle su za devet bodova. Premium gume su pale za 11 bodova, dok su gume za kamione doživjele slične promjene.
Inflacija i troškovi energije su pogoršali situaciju, a neke Michelinove fabrike u Evropi sada proizvode više guma nego što zapravo mogu prodati.
Uprkos velikoj posvećenosti timova i naporima Grupacije, održivost dvije pomenute fabrike nije mogla biti sačuvana, navodi se u saopćenju. Stoga je Michelin donio odluku da zaustavi proizvodnju u oba postrojenja do 11. novembra kako bi dao vremena sindikatima i menadžmentu da predlože kolektivne i individualne razgovore s uposlenicima. Cilj je uspostaviti sistem podrške uposlenicima, koji će pružati pomoć nakon objave odluke Michelina.
U sklopu konsultacija predstavničkih tijela uposlenih i sindikalnih pregovora o mjerama podrške, menadžment je postavio jasan cilj da do kraja faze podrške svaki uposlenik dobije individualno rješenje.