U savršenom stanju
2

Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition prodan za rekordan iznos

D. B.
Nakon što je Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition, koji je bio dio Mitsubishijeve Heritage flote u Velikoj Britaniji, prodan za rekordnih 100.000 funti, odnosno 118.200 eura. taj rekord se nije dugo održao.

Na aukciji kuće Silverstone Auctions našao se Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition #001, koji je plaćen 146.250 funti, odnosno 172.825 eura, što je novi rekord za ovakav automobil.

Razlika u cijeni između dva primjerka je očigledna, a rezultat je činjenice da se radi o automobilima s brojevima šasije #006 i #001. Skuplje prodani primjerak je ujedno i prvi proizvedeni, zbog čega je još posebniji.

Set naljepnica u kombinaciji s bijelim 17-inčnim Enkei felgama je dio Special Colour Package paketa, a proizvedeno je svega 212 ovakvih primjeraka.

Evo je u fabričkom stanju osim izduvnog sistema od nehrđajućeg čelika s tim da je originalni još uvijek u posjedu vlasnika, kao i kompletna dokumentacija sa servisnom knjigom. Automobil je prešao 17.703 kilometra te je imao dva vlasnika. Sudeći prema fotografijama, radi se o jednom od najboljih Evo VI modela na svijetu.

Tommi Makinen Edition je najbolja verzija modela Evo VI i vjerovatno najpoželjniji Evo. Pojavio se 2000. godine u čast četiri vezane WRC titule vozača Tommija Makinena u periodu između 1996. i 1999. godine kao najbliža verzija njegoog trkaćeg automobila.

Automobil pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji zvanično razvija 276 KS i 373 NM obrtnog momenta, ali je zapravo realna snaga oko 300 KS. Motor je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem preko kojeg se snaga prenosi na sva četiri točka. Automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 4,4 sekunde te dostiže maksimalnih 240 km/h.

U poređenju sa standardnim modelom Evo VI, Tommi Makinen Edition verzija je ima turbopunjač od titanija, brži upravljač, drugačiji izduvni sistem, remapiranu ECU jedinicu, ojačani diferencijal, redizajnirani prednji branik i nešto drugačiji ovjes.

Cijena specijalne verzije je nakon 21 godine od dolaska na tržište danas trostruko veća.