Ova informacija je potvrđena u finansijskom izvještaju za 2020. godinu, a saopćio ju je direktor brenda Takao Kato.
"Za kupce koji žele iskusiti ono što predstavlja Mitsubishi, ponudit ćemo specijalne dodatke za naše modele, a također ulazimo u motosport događaje širom svijeta", kazao je Kato.
Precizni detalji zasad nisu poznati, ali se očekuje Mitsubishijev povratak na reli Dakar sa specijalno modificiranom verzijom jednog od njegovih novih SUV-ova ili L200 pickupom.
U sklopu oživljavanja brenda, Mitsubishi će ponuditi različite Ralliart dodatke za cestovne automobile, agresivne body kitove, veće spojlere, blatarice, krovne nosače, naljepnice i drugo. Da li će biti poboljšanja samih performansi, ostaje da se vidi.
Mitsubishijev Ralliart odjel je osnovao Andrew Cowan 1983. godine pod privremenim imenom "Andrew Cowan Motorsports". Uspjesi su bilježeni krajem osamdesetih godina s Galantom VR-4, a krajem devedesetih je tunerska kompanija ušla u Svjetski reli šampionat sa svojom verzijom Lancera Evolution. U to vrijeme je vozač bio Finac Tommi Makinen, a osvojene su četiri titule sa Lancerom Evolution III, IV, V i VI. Tunerska kompanija je također ostvarila 12 pobjeda na Dakaru od 1982. godine.
Mitsubishi je predstao finansirati Ralliart 2010. godine zbog finansijskih pritisaka, a od tada je kompanija bila izvan WRC-a tri godine. Oživljavanje brenda Ralliart dolazi u vrijeme kada je Mitsubishi prijavio gubitak od gotovo 2,5 milijardi eura u finansijskoj 2020. godini.