Od ranijih glasina da će novo izdanje Hondinog legendarnog modela Civic Type R pokretati oko 350 konjskih snaga očigledno nema ništa, jer je iz Honde stigla zvanična informacija u kojoj su otkrili da posljednja evolucija dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora sa sobom donosi 320 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je raspoloživ od 2.600 do 4.000 obr/min.
Japanci još uvijek šute o zvaničnim performansama novog CTR-a čiji je motor zapravo jednako snažan kao motor u prethodnom CTR-u (prije redizajna), ali se može pohvaliti s dodatnih 20 Nm obrtnog momenta što, kako tvrde u Hondi, automobil čini pitomijim i ugodnijim u korištenju na gradskim ulicama.
Širi i duži u odnosu na prethodnika, novi Civic Type R već je dokazao svoj raskošan potencijal, jer je u posljednjim danima testiranja krug staze Suzuka „zatvorio“ za dvije minute i 23.1 sekundu, što je za 0,8 sekundi brže od najboljeg vremena koje je ostvarila redizajnirana (i olakšana) verzija prethodne generacije u verziji Limited Edition.
Uspjehu novog CTR-a na Suzuki koji ima nešto veće međuosovinsko rastojanje i širi trag točkova bez sumnje je pomogao i dorađen ovjes koji se krije iza 19-inčnih felgi na kojima su sada nešto šire gume koje Hondi, umjesto Continentala, sada isporučuje Michelin. Pored performansi, masa i cijena automobila još uvijek su pod velom tajne.