Na scenu se vraća Ford Escort Mk1 u restomod formi s benzinskim motorom i ručnim mjenjačem
Ford Escort, direktni prethodnik aktuelnog Focusa, uskoro se vraća na automobilsku scenu. To je dobra vijest za vozače koji se žale da automobile više ne prave "kao prije".
Britanska kompanija Boreham Motorworks će vratiti Ford Escort Mk1 na tržište 12. decembra, a to je tek početak. Boreham Motorworks se trudi da istakne da Escort za 21. stoljeće, neće biti električni, niti hibridni model.
Novi restomod model će biti baziran na prvoj generaciji Escorta, lansiranog 1968. godine. Automobil će biti izrađen prema originalnim nacrtima starim više od 55 godina, a pokretat će ga klasični benzinski motor "ukopčan" s ručnim mjenjačem. Iza cijelog projekta stoji poruka koja vraća nadu da postoje stari automobili s dušom: "Naše nasljeđe nas vodi, a naša budućnost insistira na tome. Nećemo zaboraviti naše naslijeđe, mi ćemo ga razviti."
Čak i ako je nedavno Ford lansirao potpuno novi model sa starim imenom, govorimo o modelu Capri, novi Escort neće imati nikakve veze s takvom modernom interpretacijom. Restomod Escorta Mk1 bit će inspirisan performansnim i takmičarskim verzijama prve generacije Escorta.
Tako će oživljeni model biti nadahnut verzijama Escort Twin Cam i Escort RS2000, pa čak i takmičarskim automobilom koji je razvio Alan Mann Racing, izgrađen pod okriljem starih propisa Grupe 5 iz sedamdesetih.
Uoči zvaničnog lansiranja zakazanog za 12. decembar, Boreham Motorworks je objavio prve sugestivne slike novog Escorta. Na slikama se mogu vidjeti farovi koji će imati LED svjetlosni potpis, a ispod crvene plahte se mogu vidjeti prošireni blatobrani.
Kreatori ovog restomoda ističu da razumiju da prava automobilska strast proizlazi iz veze između vozača i mašine – odnos koji se stvara u zvuku, osjećaju i reakciji automobila dizajniranog za vožnju.
"Ford Escort Mk1 utjelovljuje takvu ćud, spajajući bezvremenski dizajn s performansama koje uljevaju povjerenje i radost. Dizajniramo za cestu, a ne za pistu. Prihvatamo sve što vozači vole kod automobila", izjavio Ian Muir, izvršni direktor britanske kompanije.