U ekskluzivnim modelima
0

Nakon više od 10 godina pauze Ferrari u ponudu vraća ručni mjenjač

A. M.
Foto: Ferrari/Klix.ba
Foto: Ferrari/Klix.ba
Posljednji automobil koji je Ferrari proizveo s ručnim mjenjačem bio je California 2012. godine. Samo tri kupca su odabrala da ručno šaltaju brzine iz ukupne proizvodnje Californije koja je premašila 17.300 vozila.

Prema pisanju Carsalesa, Ferrari bi mogao vratiti ručni mjenjač nakon pauze duže od jedne decenije. Ručni mjenjač će se pojaviti u ekskluzivnim modelima ograničene serije.

Bio bi to prvi put da Ferrarijev model ima takav mjenjač od 2012. godine. Posljednji model koji je imao ručni mjenjač bio je California. Od tada, svi modeli Ferrarija, kako serijski tako i oni iz ograničenih serija, imaju samo automatske mjenjače.

U intervjuu za australijsku publikaciju Carsales, Ferrarijev šef razvoja proizvoda, Gianmaria Fulgenzi, nagovijestio je da bi Ferrari mogao vratiti ručni mjenjač zbog kratkoročnog guranja brenda ka granicama performansi sa svojim automobilima. Najvjerovatnije bi se ručni mjenjač mogao vratiti budućem modelu iz Icona serije, koja uključuje "strojeve" kao što su: Monza SP1, Monza SP2 i Daytona SP3.

Fulgenzi je naveo da postoji velika potražnja kupaca zainteresovanih za povratom ručnog mjenjača. Ako Ferrari vrati ručno šaltanje, modeli koji će njime biti opremljeni imat će motore s manjim obrtnim momentom kako bi vozaču olakšali život za volanom.

"Uskoro ćemo dostići granicu performansi s našim automobilima," rekao je Fulgenzi.

"U Formuli 1 potrebno je 2,3 sekunde da se ubrza od 0 do 100 km/h. Sa SF90 XX smo negdje na oko 2,5 sekunde ili 2,4 sekunde, i to s pogonom na sve točkove. Za običnog vozača, takva ubrzanja zahtjevaju da su fizički jači, odnosno da imaju jače vratne mišiće. Nemojte misliti da svi naši kupci žele da treniraju svako jutro samo da bi mogli da voze naše automobile", dodao je šef razvoja italijanskog brenda.