Ponosni proizvođači najpoznatijih njemačkih automobila nisu mogli ni sanjati da će tada neprimjetna firma u 2016. godini biti jedna od najvećih tema svjetskih medija. Tesla na čelu sa Elonom Muskom obara i vlastita očekivanja kada je u pitanju potražnja njihovih aktuelnih, a posebno nadolazećih modela električnih automobila.
Još u novembru, bivši direktor velikog "Daimlera" Edzard Reuter kazao je kako je Tesla "šala koja ne može biti shvaćena ozbiljno ako se poredi sa velikim proizvođačima Njemačke".
Danas je priča drugačija. Trenutni šef "Deimlera" Dieter Zetsche kaže kako je Tesla "obećao puno, ali i ostvario većinu obećanog", dodavši da u automobilskoj industriji postoji osjetno uzbuđenje zbog izgleda i načina kako Tesla rješava određene izazove.
Claudia Kemfert sa njemačkog Instituta za ekonomska istraživanja u Berlinu tvrdi da su se tamošnji proizvođači arogantno ponijeli prema Tesli, piše LA Times.
Izvjesno je da se njemačke kompanije sada drugačije odnose prema kalifornijskoj pojavi. Ipak, nije preporučljivo zanemariti kompaniju koja pravi električne automobile puno bolje od jednog BMW-a, Mercedesa i Volkswagena.
Naime, domet jednog punjenja BMW i3 je 130 kilometara, domet električnog Mercedesa B klase 140 kilometara, dok VW-ov električni Golf sa jednim punjenjem može putovati do 133 kilometra.
Teslin Model S sa jednim punjenjem može preći 400 kilometara!
"Nijemci iz dana u dan Teslu shvataju sve ozbiljnije i ozbiljnije. Mi smo ponosni kada je u pitanju pravljenje automobila. Nekada smo mislili kako samo mi možemo napraviti dobre automobile. Mislili smo da Musk nema veze o automobilima, a sada ga vidimo kako predvodi revoluciju", rekao je Ferdinand Dudenhoeffer, analitičar automobilske industrije sa Univerziteta u Duisburg-Essenu.