Defender je prikazan u akciji na off-road terenu gdje se kretao brzo i nailazio na "skokove". Prešao je preko potoka, a našao se i na blatnjavoj šumskoj stazi. Čak se i prevrnuo, ali je uprkos tome nastavio svoju off-road avanturu.
Novi Defender pokreće 3,0-litarski 6-cilindrični motor s blagom hibridnom tehnologijom, koji razvija 395 KS i 550 Nm obrtnog momenta, a uparen je s osmostepenim automatskim mjenjačem. Snaga se prenosi na sva četiri točka, a na raspolaganju je manuelno zaključavanje centralnog diferencijala i automatsko zaključavanje stražnjeg diferencijala za bolju trakciju na off-road terenu. Opciono će kupci moći dobiti i zračni prilagodljivi ovjes.
U ponudi će biti i 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji isporučuje 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta, kao i 2,0-litarski turbodizel koji nudi 237 KS i 430 Nm obrtnog momenta.
Defender 110 će biti moguće dobiti u čeverovratnoj verziji dostupnoj u konfiguraciji s pet sjedišta ili pet plus dva. Dvovratna verzija 90 može primiti do šest putnika, a kasnije bi se mogla pojaviti i komercijalna verzija.
Defender 110 stiže na proljeće, a Defender 90 tokom ljeta.