U pomenutom programu je dostupno oko 160 dijelova koji pokrivaju važne mehaničke i električne dijelove, kao i panele karoserije.
Ovo mnogima zvuči poznato jer je Nissan prije godinu dana pokrenuo program u kojem je ponudio 80 dijelova za R32 GT-R. Iako nije prva generacija Skylinea, R32 koji se proizvodio u periodu od 1989. do 1994. godine je posebno zaslužan za popularnost ovog sportskog automobila. Pogon na sva četiri točka je postao dostupan, a GT-R je pokretao 2,6-litarski twin-turbo šestocilindrični motor koji je razvijao 276 KS.
Redizajnirani R33 Skyline za 1994. godinu je imao štrije linije i agresivniju karoseriju, ali je zadržao isti motori iz modela R32 GT-R. Potom je 1998. godine stigao R34 koji je postao legendaran. Zvanično je njegov motor isporučivao 276 KS, ali se vjeruje da je snaga iznosila blizu 330 KS. U očima mnogih entuzijasta, R32-R34 GT-R Godzilla modeli su najbolje mašine devedesetih godina prošlog stoljeća.
NISMO Heritage Parts Program je projekt više kompanija, jer u njemu sarađuju Nissan, negov odjel NISMO i kompanija Autech Japan.