Renderi oživljavaju ideju R36 generacije čiji prednji dio podsjeća na R34 Skyline GT-R, a krase ga modernizovani detalji poput horizontalnih LED linija na vanjskom dijelu svjetala i niža maska. Rešetka hladnjaka je prilično uska. ali je ispod nje mnogo veći usis.
Poklopac motora ima otvor okrenut prema nazad, kao i NACA kanale blizu vjetrobranskog stakla. Cjelokupni oblik završava padom na vrhu nosa. Ovaj izgled dosta podsjeća na aktuelni GT-R, više nego na ravniji stil modela R34.
Profil ima sličnosti s trenutnim GT-R modelom, linija krova je zakošena, linija ramena oštro naborana, dok su i ugaoni stražnji bladobrani također slični pomenutom modelu. Na krovu je suptilni spojler, dok je na poklopac prtljažnika smješteno visoko krilo.
Na stražnjem dijelu se ističu okrugla svjetla koja su "zaštitni" znak model GT-R. U ovoj interpretaciji je centar osvijetljen, tako da svjetla liče na izduvne cijevi.
Aktuelni GT-R je prisutan već godinama, a njegov 3,8-litarski V6 twin-turbo motor se vremenom poboljšavao tako što se snaga povećavala sa 480 na 600 KS za Nismo model, odnosno 710 KS za brojčano ograničeni GT-R50.
Nissan je najavio dolazak nove generacije modela GT-R, ali nije poznato kada će se to dogoditi. Glasine govore da će biti elektrificiran, a moguće i potpuno električan.