U duhu elektrifikacije
28

Novi Bentley Continental GT Speed više ne pokreće čuveni W12 motor

E. L.
Umjesto dosadašnjeg 6-litarskog W12 motora, Continental GT Speed sada pokreće 4-litarski V8 motor koji čini snažniji dio novog plug-in hibridnog sistema.

Nakon što su u Bentleyu nedavno iz ponude povukli najveći i najsnažniji motor s 12 cilindara koji je dugo pokretao njihove najreprezentativnije modele, nastala praznina u britanskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Volkswagena brzo je popunjena s novom plug-in hibridnom pogonskom grupom koju u pojedinim modelima već koriste u Porscheu i Lamborghiniju.

Temeljito redizajniran Continental GT prvi je model Bentleya koji u verziji Speed pokreće kombinacija 4-litarskog biturbo V8 motora i elektromotora za čije su napajanje zadužene baterije kapaciteta 25,9 kWh koje su zbog rasporeda mase po osovinama (49:51) smještene u zadnjem dijelu luksuznog četverosjeda koji je dostupan kao Coupé i Cabrio. U Bentleyu kažu da je kapacitet baterija dovoljan za prelazak do 80 kilometara (WLTP) bez učešća V8 motora, a pokretan samo na struju automobil može razviti do 130 km/h.

Motor i elektromotor kombinovano proizvode 790 KS, a 1.000 Nm je najveća vrijednost obrtnog momenta koji se posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila raspoređuje na obje osovine. GT Speed Coupé iz mjesta do „stotke“ stiže za 3,4 sekunde i razvija 335 km/h, a najveća brzina verzije s mekim sklopivim krovom (GTC Speed) elektronski je ograničena na „samo“ 285 km/h.

S novim licem za čiju su inspiraciju poslužile Bentleyeve „specijalke“ Bacalar i Batur, novi Continental GT ostao je bez karakterističnih dvostrukih kućišta prednjih svjetala koja su godinama prepoznatljiv „potpis“ Bentleya. Proizvodnja počinje u posljednjem kvartalu, a prve isporuke najsnažnijeg produkcijskog Bentleya do sada očekuju se prije kraja godine.

Vezani članci