U dugoj tradiciji francuske marke Renault automobili još od nastanka kompanije kreirani su pod opaskom inovativnosti, genijalnosti, modularnosti i udobnosti. Od 2012. godine taj sastavni dio DNK marke kombinovan je sa većom odlučnošću da se emotivnije povežu sa svojim korisnicima. Ovakav pristup je od opšteg značaja za revitalizaciju dizajna automobila sa opipljivim pokazateljima predanosti senzualnim, privlačnim i atletskim linijama viđenim na modelima: Clio, Captur, Twingo, Kadjar i sada na novom Espaceu.
Novi slogan "RENAULT – Passion for life" takođe naglašava napore Renaultovih inžinjera i dizajnerskih timova koji temeljito prate korisnike i njihove svakodnevne životne navike u težnji da im se kreiraju kvalitetni automobili, čije genijalne inovacije su dostupne iz dana u dan. Takvi primjeri uključuju multimedijalni sistem R-Link 2, automatski sklopiva sjedišta kod modela Kadjar ili Multi-Sense sistem dostupan na modelu Espace.
"Naš novi potpis marke ''RENAULT – Passion for life", duboko reflektuje transformaciju pokrenutu sa modelom Clio’’, rekao je Michael van der Sande, viši potpredsjednik globalnog marketinga.
"Više od samih riječi, slogan je zalog našim klijentima da će Renault nastaviti sa svojom metamorfozom, što će rezultirati potpunom obnovom game vozila. Osim što je dizajniran sa strašću od strane naših inžinjerskih i i dizajnerskih timova, naši novi modeli moraju učiniti živote naših kupaca lakšim i ugodnijim svaki dan."
Novi grafički identitet Renault Grupacije
Pored Renaultovog novog slogana, grafički identitet marke je takođe osvježen i redizajniran od strane vlastitih timova iz odjela Korporativnog dizajna. Ova evolucija obuhvata cjelokupni marketinški portfolio kompanije, uključujući audio i video materijale (TV spotove, print oglase, postere, radijske oglase itd) web stranice, izlagačke štandove, specijalne događaje, robne rekvizite i odjeću. Renaultov ‘’dijamant’’ u međuvremenu je postao istaknutiji, ali i oslobođen prepoznatljivog žutog okvira. Dijamant sada djeluje velikodušnije, svijetlije i više deklarativan, što potvrđuju modeli lansirani zadnjih godina. Svijetlija i toplija Renaultova žuta boja sada je vizuelno vidljiva tek s desne strane u obliku vertikalne linije.
Rezultat promjena je rafinirani grafički identitet koji na elegantan način izražava vrijednost proizvoda branda. Ovaj kreativniji i emotivniji pristup se podudara sa misijom koja je povjerena Laurensu van der Ackeru, višem potpredsjedniku Renaultovog odjela korporativnog dizajna.
"Kada sam 2009. godine došao u Renault moja misija je bila oživjeti emocionalnu vezu između marke i njenih konzumenata’’, ističe van der Acker. "Moj zadatak i odgovornost je bio animirati moj tim da oživi Renaultove latinske korjene kroz dizajn jarkih boja personalizovanih automobila, sa senzualnim i mišićavim linijama, koje zapaljuju iskru emocija i istovremeno čine svakodnevni život ugodnijim’’, zaključio je Laurens van der Acker.