Iz Toyote je potvrđeno da će se posvetiti tržištu gradskih automobila naredne godine uvođenjem novog modela iz A segmenta, a to će biti treća generacija modela Aygo koji će biti baziran na istoj platformi kao i novi Yaris te Yaris Cross.
Japanska kompanija želi profitirati na činjenici da ključni rivali napuštaju A segment, a njena hibridna tehnologija joj omogućava da proizvede mali automobil s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem uz mnogo manji rizik od kršenja zakona o CO2 emisiji.
Iako se A segment smanjuje, prodaja modela Aygo je i dalje bila dobra u slučaju prethodne dvije generacije. U Evropi je 2019. godine prodano 99.000 primjeraka pa je Aygo među najpopularnijim gradskim automobilima na Starom kontinentu.
Gradski automobili igraju veliku ulogu u Toyotinim operacijama proizvodnje u Evropi. Aygo se proizvodi uz Peugeot 108 i Citroen C1 u zajedničkom PSA - Toyota postrojenju u Kolinu u Češkoj od 2005. godini. U januaru ove godine Toyota je u potpunosti preuzela postrojenje kako bi proizvodila aktuelni Aygo uz modele 108 i C1 za Peugeot i Citroen.
Napravljeni su i veliki koraci ka pripremi postrojenja za ono što dolazi, a to je prekid saradnje Toyote sa Peugeotom i Citroenom nakon završetka proizvodnje aktuelnih modela Aygo, C1 i 108.
Postrojenje će biti spremno za proizvodnji novih automobila zasnovanih na GA-B verziji Toyotine TNGA platforme od drugog dijela 2021. godine. Broj proizvedenih automobila na godišnjem nivou će se povećavati.
Špijunske fotografije su pokazale da je dizajn novog modela Aygo inspirisan Yarisom i Yarisom Cross.
Toyota će za Aygo vjerovatno koristiti poboljšanu verziju 1,0-litarskog trocilindričnog motora ili 1,5-litarski motor iz Yarisa bez električne asistencije, koji bi razvijao 90 KS.
Predstavljanje treće generacije modela Aygo se očekuje u narednim sedmicama, a prodaja krajem ove godine.