U suštini je riječ o verziji novog Cobra GT Roadsterom sa zatvorenim krovom, što je radikalni pokušaj osvježavanja ikone u Morganovom stilu korištenjem moderne aluminijske šasije i tehnologije istovremeno zadržavajući klasičnu siluetu. Coupe je stigao kao Clubsport Edition izdanje fokusirano na stazu, koje pokreće V8 motor sa 810 KS. Automobil će biti proizveden u 99 primjeraka.
Kasnije stižu primjerci GT Coupea s atmosferskim V8 motorom i 456 KS te turbopunjenim V8 sa 730 KS, a cijena će se kretati od 325.000 funti ka više plus porezi. Svaki automobil će biti proizveden u AC-ovoj radionici u Velikoj Britaniji, imat će karbonsku karoseriju koja je duža od one u slučaju originalne Cobre kako bi bila udobnija i prilagođenija modernim vozačima.
Poznato je da su Carroll Shelby i Peter Brock proizveli Daytona Cobra fastback 1964. godine s ciljem da povećaju brzinu roadstera na Le Mansu, no iz AC-a kažu da je GT Coupe inspirisan AC-ovim vlastitim konceptualno sličnim, ali mnogo manje poznatim A98 coupeom koji se pojavio ranije iste godine.
Oba automobila odlikuje Kammtail dizajn, koji je karakteristika i novog GT-a, no za razliku od modela A98 i Daytona, koji su uparili "odsječeni" stražnji dio s novim "nosevima", novi Coupe je zadržao klasično Cobrino lice s dva okrugla prednja svjetla.
Shelbyjeva Daytona nije nastupila na Le Mansu 1964. godine jer nije bila završena na vrijeme, no A98 jeste. Nažalost, došlo je do pucanja gume, a potom i do incidenta. Međutim, A98 je poznat i po svojoj ulozi u uspostavljanju ograničenja brzine od 113 km/h na u to vrijeme novim britanskim autoputevima. AC je koristio M1 autoput da provjeri brzinu automobila prije utrke na Le Mansu, a ostvarena je brzina od 298 km/h. Iako tada zakon nije prekršen s obzirom na činjenicu da ograničenja nije bilo, priča je dospjela u medije. Vozač Jack Sears je za Autocar rekao da je britanska vlada odlučila uvesti privremeno ograničenje od 113 km/h 1965. godine, a nakon toga je ono postalo stalno 1967. godine.