Oni koji su imali priliku vidjeti uživo ovaj automobil u šali ga nazivaju M7, aludirajući na BMW-ove modele koji su nastali u M odjelu.
Alpinina "sedmica" na tržište Sjedinjenih Država, gdje se prodaje kroz zvaničnu prodajnu mrežu BMW-a, stići će u septembru, a izvana je prepoznatljiva po drugačijim (ali i decentnim) karoserijskim detaljima, sportskom izduvnom sistemu koji je napravljen od nehrđajućeg čelika i prepoznatljivim Alpininim 20-inčnim felgama na koje su postavljene gume Michelin Pilot Super Sport.
U Alpini naglašavaju da je automobil opremljen kočnim diskovima većeg promjera nad kojima "dežuraju" u plavo obojene kočne čeljusti, a kupci će moći da biraju jednu od dvije ponuđene boje karoserije (Alpina plava ili Alpina zelena).
Kao i svaki današnji automobil visoke klase i Alpinin B7 unutra je opremljen najkvalitetnijim materijalima i najnovijim tehničkim novotarijama. Ono po čemu se B7 razlikuje od ostatka Serije 7 su plavi i zeleni konac s kojim su prošiveni mnogobrojni kožom obloženi dijelovi unutrašnjosti.
Ono što ovaj luksuzni automobil, definitivno, izdvaja od većine slično koncipiranih limuzina je unaprijeđeni 4,4-litarski V8 motor koji uz asistenciju dva turbo-punjača razvija 608 konjskih snaga, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta (800 Nm) na raspolaganju je već pri 3.000 obr/min. Za optimalnu distribuciju snage na obje osovine u Alpini su pripremili poboljšan automatski mjenjač sa 8 stepeni prenosa.
Iako Alpina B7 nije među najlakšim luksuznim limuzinama, spomenute brojke dovoljne su da automobil od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,6 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi nešto od 310 km/h. Onda je jasno da ovaj automobil u velikoj mjeri ulazi u klasu automobila koji poslovično imaju podjednako snažne motore, dvoje vrata i samo dva sjedišta.