Alpine A110 Pikes Peak je naradikalnija verzija modela otkako je ponovo "rođen" 2017. godine, posebno kada je riječ o aerodinamičkom paketu. Specijalni coupe je razvijen isključivo za utrku na Pikes Peaku, koja će se održati 25. juna. Snažna "mašina" je već testirana u Lurcy-Levisu u Francuskoj, a dodatne procjene će biti obavljene na jugu ove zemlje prije puta u Colorado Springs na izazovni događaj. Staza je duga 19,93 kilometra te se sastoji od 156 zavoja. Start je na nadmorskoj visini od 2.865 metara, a automobili se "penju" do vrha na visini od 4.303 metra.
A110 Pikes Peak posjeduje dvodjelno stražnje krilo, istaknuti prednji spliter s velikim bočnim deflektorima, dok je centralno peraje iznad krovnog otvora koji zrakom opskrbljuje snažni motor. S bokova agresivnog difuzora dolaze deflektori, a zajedno su dio većeg aerodinamičkog paketa koji uključuje i novi stražnji spojler te redizajnirane pragove.
Postoje i promjene koje se ne vide, a među njima je i snaga 1,8-litarskog motora kojeg specijalni model dijeli s Renault Meganeom RS. U cestovnoj verziji ovaj motor razvija 296 KS i 340 Nm obrtnog momenta, a sva snaga se prenosi na stražnje toćkove. Međutim, u slučaju modela A110 Pikes Peak snaga iznosi gotovo 500 KS, dok podatka o obrtnom momentu zasad nema.
Alpine je uspio olakšati A110 tako da je sada težak samo 950 kg. To znači da je lakši i od Mazde MX-5 990S koja je "lansirana" u Japanu 2021. godine, a uz to ima i trostruko više snage.