Aston Martinov odgovor na ultrasportske modele Mercedes-AMG-a (One), McLarena (Speedtail), Bugattija (Chiron)... ušao je u završnu fazu ispitivanja na različitim simulatorima, a prema izjavama čelnih ljudi na zajedničkom projektu AM-a i F1 tima Red Bull Racing Valkyrie će za nekoliko mjeseci biti podvrgnut pravim testiranjima na različitim podlogama i u različitim klimatskim uslovima.
Minimalističkim pristupom prilikom dizajna karbonske putničke kabine i upravljačem koji podsjeća na upravljače u bolidima Formule 1, "difuzor na točkovima" pokretat će kombinacija elektromotora i najsnažnijeg atmosferskog 6,5-litarskog V12 motora (razvijenog u saradnji s kompanijom Cosworth) koji je ikad ugrađen u automobil koji će se moći koristiti na javnim cestama.
Centralno smješten V12 motor (sa zvukom koji podsjeća na zvuk V12 motora Formule 1 s početka devedesetih godina i, kažu, diže iz mrtvih) će strujom potpomognutih 1.146 konjskih snaga na zadnju osovinu distribuirati posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača (Ricardo).
U Aston Martinu su otkrili da će masa automobila, iza čijeg hibridnog pogona stoji kompanija Rimac, na kraju ipak premašiti ranije najavljenih 1.000 kilograma, što u cijeloj priči i ne bi trebao biti poseban problem.
Aston Martin će Valkyrie napraviti u samo 150 primjeraka. Prve isporuke planirane su krajem 2019. godine, a suvišno je i govoriti da su svi već odavno rasprodani po cijeni od 2,78 miliona eura.
Još uvijek nije zvanično potvrđeno hoće li paralelno razvijena trkaća verzija Valkyrie AMR Pro biti među automobilima najavljene nove klase GT1 koji će u Svjetskom šampionatu trka izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship) zamijeniti prototipe klase LMP1.