Aston Martin predstavio DB12: Broj u oznaci ne predstavlja broj cilindara
Sedam godina nakon premijernog predstavljanja modela DB11 u čuvenoj britanskoj automobilskoj kompaniji Aston Martin predstavili su slično koncipiranog Grand Touring nasljednika koji se krije iza oznake DB12.
Iako broj 12 u oznaci novog Coupéa sugeriše da bi se ispod dugog prednjeg poklopca mogao nalaziti motor s 12 cilindara, u AM-u su se ipak odlučili za posljednju iteraciju AMG-ovog 4-litarskog V8 motora koji uz asistenciju dva turbopunjača razvija 680 konjskih snaga pri 6.000 obr/min i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta u rasponu od 2.750 do 6.000 obr/min.
S dorađenim V8 motorom koji je snažniji i od 5,2-litarske V12 opcije koju je Aston Martin nudio uz najsnažniji DB11 (verzija AMR), novi DB12 iz mjesta do „stotke“ stiže za 3,6 sekundi i razvija 326 km/h, a za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj asistira elektronski kontrolisana blokada diferencijala zadužen je superbrzi 8-stepeni automatski mjenjač.
Aerodinamičan, nizak i širok DB12 sa sobom donosi i novorazvijeni ovjes s posljednjom generacijom adaptivnih amortizera/stabilizatora uz koje stižu tri radna programa (GT, Sport i Sport+), a iza novih 21-inčnih felgi na kojima su Michelin gume kriju se kapacitetne kočnice s promjerom diskova 400 mm (naprijed) i 360 mm (nazad).
Prvi primjerci Astonovog novog GT-a u čijem su nastanku učestvovali inžinjeri Roberto Fedeli i Amadeo Felisa (donedavni uposlenici Ferrarija) do kupaca bi trebali stići krajem trećeg kvartala, a tada će biti poznata i cijena.