Inspirisan modelom DB10 koji je Aston Martin napravio za potrebe posljednjeg u nizu filmova o britanskom tajnom agentu Jamesu Bondu 007, Vantage nove generacije zadržao je osnovnu koncepciju sportskog kupea s motorom iznad (iza) prednje osovine i zadnjim pogonom.
Pet centimetara kraći od glavnog konkurenta koji dolazi iz Porschea, novi Vantage istovremeno ima znatno veće međuosovinsko rastojanje od aktuelne 911-ice, što je rezultiralo s više prostora u putničkoj kabini koja je obložena najboljim materijalima koji se danas ugrađuju u automobile.
S optimalnim rasporedom mase po osovinama i "dijetom" koja je rezultirala sa 136 kilograma manje u odnosu na prethodnu generaciju, aluminijski Vantage u kombinaciji s dodatno "uglađenim" AMG-ovim 4-litarskim V8 motorom (510 KS i 685 Nm najvećeg obrtnog momenta) od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,6 sekundi i razvija 314 km/h.
Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je novi 8-stepeni automatski mjenjač koji dolazi iz ZF-a, a optimalnom prijanjanju pored namjenske aerodinamike pomaže i elektronski nadzirana djelimična blokada diferencijala. Aston će od drugog kvartala naredne godine Vantage nuditi i u kombinaciji s ručnim mjenjačem.
U legendarnoj britanskoj automobilskoj kompaniji za sada šute o još snažnijoj verziji koju će pokretati V12 motor.