Iz Aston Martina kažu da je riječ o "najsnažnijem flagshipu u historiji kompanije dugoj 111 godine". Vanquish pokreće 5,2-litarski V12 twin-turbo motor, koji razvija 835 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta, a uparen je s osmostepenim automatskim mjenjačem i elektronskim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove.
Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je nešto više od tri sekunde, a maksimalna brzina iznosi 344 km/h. To dokazuje da je riječ o Aston Martinu serijske proizvodnje s najvećom maksimalnom brzinom u historiji kompanije.
Automobil ima spojenu aluminijsku strukturu karoserije, koju odlikuje povećanje bočne krutosti za 75 posto u poređenju s modelom DBS 770 Ultimate. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 80 mm, a model je dobio i unaprijeđeni ovjes s Bilstein DTX amortizerima. Iz Aston Martina kažu da ovi amortizeri omogućavaju "značajnu razliku između modova vožnji", tako da automobil može biti izuzetno udoban ili sportski, ovisno o raspoloženju vozača.
Vanquish je dobio deblje balans-štange, rekalibrisani sistem električnog servo upravljača te novi elektronski sistem kontrole stabilnosti.
Kada stvari postanu previše "čupave" vozač može računati na karbon keramički kočioni sistem s diskovima veličine 410 mm naprijed i 360 mm nazad. U poređenju s prethodnikom, ovaj sistem nudi bolje performanse kočenja.
Što se tiče dizajna, dizajneri su imali avanturistički pristup te su se odlučili za kombinaciju klasičnih elemenata i modernih detalja, što automobilu daje "asertivni karakter i veću prisutnost na cesti".
Prednji dio automobila je prilično tradicionalan te se može vidjeti široka rešetka kojoj s bokova dolaze Matrix LED prednja svjetla, a tu je i izraženi spliter. Također, model je dobio izvajanu haubu s otvorima za hlađenje pomenutog V12 motora.
Karbonska karoserija je aerodinamična te je krase oštre bočne linije. Na vratima su ravne ručke, dok staklene površine izgledaju sportski. "Kukovi" su mišićavi, a pažnju privlače i 21-inčne kovane felge s Pirelli P Zero gumama.
Nazad su napravljene radikalne promjene dizajna, stražnji dio karakteriše Karam Tail dizajn, a tu je i sedam LED "svjetlosnih oštrica". Niže se nalazi veliki difuzor, kao i četiri završetka cijevi izduvnog sistema. Kupci mogu odabrati izduvni sistem od titanija, koji je lakši za 10,5 kilograma.
Vanquish je dvosjed koji ima unutrašnjost poznatog izgleda te podsjeća na onu iz modela Vantage i DB12. Tu je 10,25-inčni digitalni instrument klaster te 10,25-inčni infotainment sistem. Prednja sjedišta su presvučena Alcantarom i kožom te su podesiva u 16 smjerova. Putnici će uživati u Bowers & Wilkins ozvučenju s 15 zvučnika, dok su drveni detalji dostupni kao opcija.
Model će biti ekskluzivan, jer Aston Martin namjerava proizvoditi manje od 1.000 primjeraka godišnje. Cijene nisu objavljene.