U odnosu na standardni Continental, GT3-R „smršao“ je 100 kilograma, što je postignuto uklanjanjem zadnjih sjedišta, postavljanjem izduvnog sistema od titanijuma i korištenjem ultralaganih 21-inčnih aluminijskih felgi na kojima stižu Pirelli gume.
Nakon olakšavanja na red je došlo ojačavanje 4-litarskog V8 motora kojem pomažu dva turbo-kompresora. Povećavanjem pritiska u turbinama, uz rekalibriranje centralne upravljačke jedinice, snaga motora povećana je sa 528 na 580 KS pri 6.000 obr/min, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 700 Nm već pri 1.700 obr/min.
Prijenos snage na obje osovine vrši se putem ZF-ovog 8-stepenog automatskog mjenjača. Uz povoljniji omjer snage i težine GT3-R od 0 do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi, što je za 0,7 sekundi brže od rezultata koji ostvaruje Continental GT V8 S.
Međutim, korištenjem kraćih prenosnih odnosa maksimalna brzina Continentala GT3-R iznosi 273 km/h, dok GT V8 S prestaje ubrzavati na 309 km/h.
Bentley će proizvesti samo 300 primjeraka i svi će biti obojeni Glacier bijelom bojom. Izvanredan kontrast na karoseriji čini nekolicina karbonskih dodataka, zaključno s maskom hladnjaka, a „tačku na i“ stavlja dvobojna nijansa zelenih aplikacija na bokovima.