Donosi važne promjene
1

Bentley predstavio Flying Spur Speed

D. B.
Bentley je zvanično predstavio četvrtu generaciju modela Flying Spur i to u njegovoj najboljoj verziji pod nazivom Speed.

Ultra luksuzni sedan možda izgleda gotovo identično kao prethodnik, no ipak donosi neke važne promjene uključujući novi plug-in hibridni V8 pogon koji zamijenjuje stari W12 motor.

Na prvi pogled se čini da je Flying Spur Speed "kopija" prethodnika, no pažljiviji pogled otkriva novi uzorak rešetke hladnjaka, redizajnirane usisnike i sjajni set novih 22-inčnih felgi. Unutrašnjost je uveliko preuzeta, no izuzetak je novi Precision Diamond uzorak na sjedištima, kao i 3D umeci u panelima vrata.

Neki će se pitati zašto Bentley ovaj model naziva novom generacijom umjesto faceliftom, što u suštini i jeste. Odgovor leži u Ultra Performance Hybrid pogonu, koji omogućava brendu iz Crowea da hrabro nazove novi Flying Spur Speed svojim prvim "četverovratnim superautomobilom".

Flying Spur Speed je ostao bez 6,0-litarskog W12 motora koji razvija 600 KS te je usvojio novi plug-in hibridni V8 motor, a time je dokazao da čak i najtradicionalniji luksuzni brendovi mogu prihvatiti elektrifikaciju kada ona znači više snage. Ovaj elektrificirani pogonski sklop 782 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta, što ga stavlja rame uz rame s modelom Continental GT Speed i Porsche Panamerom Turbo S E-Hybrid.

Riječ je zapravo o 4,0-litarskim V8 twin-turbo motoru, koji razvija 600 KS i koji je uparen s jednim električnim motorom od 190 KS, što znači da je došlo do povećanja snage u odnosu na "penzionisani" W12 za 19 posto. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 3,5 sekundi, odnosno 0,3 sekunde manje u odnosu na stari model.

Elektrificirani Flying Spur Speed nije fokusiran samo na brzinu, jer zahvaljujući svojoj bateriji kapaciteta 25,9 kWh može preći 76 kilometara koristeći samo električni pogon. Da se u potpunosti napuni, bateriji je potrebno vrijeme punjenja od 2 sata i 45 minuta. U električnom modu automobil raspolaže sa 190 KS i 450 Nm obrtnog momenta, dok je maksimalna brzina ograničena na 140 km/h.

S punom baterijom i rezervoarom goriva, Flying Spur Speed može preći do 829 kilometara, čime nadmašuje prethodni PHEV s V6 motorom iz 2021. godine.

Model posjeduje sofisticiranu tehnologiju šasije. Standardna oprema uključuje Bentley Performance Active šasiju, sistem upravljanja na sva četiri točka, Bentley Dynamic Ride ovjes, aktivni sistem raspodjele obrtnog momenta i elektronski kontrolisani diferencijal s ograničenim proklizavanjam.

Sve ovo omogućava oštro upravljanje kada vozač vozi nešto agresivnije, ali i značajno unaprijeđenu udobnost kada krstari, ovisno da li je odabran mod Comfort, Bentley ili Sport.

U Bentleyju vole raznolikost, tako da novi Flying Spur nudi milijarde mogućnosti konfigurisanja i to prije "zavirivanja" u Mullinerovu ponudu. Sve što kupac zamisli, Bentley ostvaruje. Dostupno je mnoštvo boja i kombinacija nijansi, 700 kožnih kombinacija, izbor drveta i još mnogo toga.

Bentley je poznat po vrhunskom ozvučenju, tako da Flying Spur ima Naim sistem s 19 zvučnika i snagom od 2.200W. U prednja sjedišta je integrisan Active Bat Transducers sistem.

Svaki novi Bentley mora imati nove karakteristike kako bi zaintrigirao kupce, a to je slučaj i s modelom Flying Spur Speed. Prvi put je dostupna opcija Wellness Seating Specification za sva četiri sjedišta, koja osigurava da putnici ostanu opušteni i svježi. Ova funkcija zajedno s podešavanjem položaja tijela i automatskom klimom sjedišta osigurava maksimalnu udobnost optimizirajući temperaturu tijela, a također prilagođava pritisak na mišiće u svrhu otklanjanja umora tokom dugih vožnji.

Sistem klimatizacije ide korak dalje zahvaljujući jonizatorima zraka, filteru čestica i pametnoj integraciji s navigacijskim sistemom, tako da je zrak u unutrašnjosti čist i tokom prolaska kroz tunele. Unaprijeđena povezivost nudi upravljanje sistemom klimatizacije s udaljenosti i to putem smartphonea.

Over-the-air nadogradnje će donijeti nove mogućnosti uključujući sistem "predviđanja zelenog svjetla" kako bi se vozač lakše kretao u urbanim okruženjima.

Vezani članci