BMW-ov trolitarski motor sa šest cilindara i četiri turbo-punjača "proizvodi" 400 konjskih snaga i 760 Nm obrtnog momenta.
S napomenom iz BMW-a da se u ovom slučaju radi o najsnažnijem dizelskom motoru sa šest cilindara koji se koristi u svijetu automobila, bavarski automobilski proizvođač zvanično je predstavio model M550d xDrive koji će se od jula ponuditi u dva karoserijska oblika.
BMW-ov trolitarski 6-cilindarski dizelski odgovor na nedavno predstavljenu benzinsku verziju M550i uz asistenciju četiri turbo-punjača razvija 400 KS pri 4.400 obr/min i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 2.000 obr/min. 450 Nm obrtnog momenta vozaču je na raspolaganju već pri 1.000 obr/min. Prijenos snage na obje osovine vrši se preko 8-stepenog automatskog mjenjača.
Spomenute brojke dovoljne su da M550d xDrive od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,4 sekunde, a nešto težoj karavanskoj verziji za isto ubrzanje treba 4,6 sekundi. Maksimalna brzina u oba slučaja elektronski je ograničena i iznosi 250 km/h.
U odnosu na prethodni model M550d xDrive (čijem su motoru pomagala tri turbo-punjača) snaga je povećana 19 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta za 20 Nm. U kombinaciji s manjom masom nove karoserije smanjena je prosječna potrošnja goriva koja u slučaju trovolumenske limuzine iznosi 5,9 litara nakon 100 pređenih kilometara.
Uz slovo M i u ovom slučaju stiže čvršći sportski ovjes i 10 milimetara manje rastojanje od tla, a tu su i posebne 19-inčne felge, kapacitetnije kočnice, decentni karoserijski detalji i upravljanje preko zadnje osovine. Trovolumenski M550d xDrive u evropske prodajne salone stiže u julu, a praktičnija karavanska karoserija bit će ponuđena do kraja godine.