Porsche bi na predstojećem Sajmu automobila u Frankfurtu trebao predstaviti model 718 Cayman GTS koji će biti na vrhu ponude sportskog Coupea s centralno smještenim motorom. Na fotografijama se može vidjeti pretprodukcijski model u završnoj fazi testiranja na kojem nema nikakvih kamuflažnih folija.
Veći točkovi, snažnije kočnice i adekvatne karoserijske izmjene (veći otvori za usis zraka na prednjem odbojniku, redizajniran zadnji difuzor zraka, monohromatska stakla na kućištima zadnjih svjetala...) sugerišu da će u Caymanu GTS iza naslona sjedišta "boraviti" snažnija verzija 2,5-litarskog četverocilindarskog turbo motora koji bi u odnosu na motor u verziji S (350 KS i 420 Nm) trebao dobiti dodatnih dvadesetak konjskih snaga, a shodno tome će porasti i vrijednost najvećeg obrtnog momenta koji se na zadnju osovinu isporučuje preko ručnog ili automatskog mjenjača s dva kvačila (PDK).
GTS će dobiti i unaprijeđen ovjes kojim će inače upravljiv automobil biti još upravljiviji. Uz očekivano bolje performanse u odnosu na verziju S, Cayman GTS neće dugo biti najsnažniji Cayman, jer u Porscheu uveliko testiraju brojčano ograničenu verziju GT4 RS koju će pokretati 4-litarski 6-cilindarski boxer motor s najmanje 400 KS.