Ako ste se nadali verziji s elektronski sklopivim mekanim krovom, onda imamo dobre vijesti za vas jer je upravo to slučaj s roadsterom koji ima veoma slične performanse kao i njegov brat s fiksnim krovom.
Baš kao što je bio slučaj sa superautomobilima iz McLarena koji su imali veoma malu razliku u performansama između coupea i kabrioleta, GT R Roadster je jednako brz te od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi uprkos tome što je teži. Maksimalna brzina je neznatno manja i iznosi 317 km/h, dok Coupe ubrzava do 319 km/h.
U srcu Mercedes-AMG GT R Roadstera nalazi se poznati 4,0-litarski V8 twin-turbo motor koji isporučuje 577 KS i 700 Nm obrtnog momenta baš kao i Coupe, a motor je uparen s istim sedmostepenim mjenjačem s duplim kvačilom s dužom prvom i kraćom sedmom brzinom.
Coupeov sistem upravljanja stražnjim točkovima je implementiran i u Roadster, tako da se stražnji točkovi okreću suprotno od prednjih pri brzini do 100 km/h. Cilj je da Roadster bude agilniji u zavojima. Kada automobil pređe tu brzinu, stražnji točkovi se okreću kao i prednji, a rezultat je veća stabilnost i brža promjena pravca.
Dok je Coupe još uvijek dostupan tri godine nakon dolaska na tržište, to vjerovatno neće biti slučaj s Roadsterom jer će biti proizvedeno svega 750 primjeraka za cijeli svijet. Kupci će moći dobiti GT R Roadster s novom mat sivom bojom krova, a na raspolaganju će im biti dva karbonska paketa.
Cijene još uvijek nisu objavljene, a automobil će posjetioci Sajma automobila u Ženevi moći vidjeti 5. marta. Roadster neće biti posljednji član GT porodice jer je u razvoju Black Series verzija.