Prednja maska sadrži nova svjetla s tri optička elementa koja se više ne rotiraju. Umjesto toga klasteri imaju LED matrix tehnologiju te su moćnija u kratkom i dugom snopu. Krajnji vanjski element se sastoji od 84 diode te je zadužen za dugi snop. Ne treba zaboraviti ni LED dnevna svjetla koja se sastoje od po 33 LED diode, a prekrivena su providnom polikarbonatnom površinom u boji karoserije. Redizajnirana je i rešetka hladnjaka te sadrži novi mrežasti dizajn koji podsjeća na osvježeni DS 4. Rezultat promjena je sofisticiraniji izgled prednjeg dijela modela DS 7.
Nazad su nova vrata prtljažnika s novim natpisom DS Automobiles umjesto starog DS 7 Crossback smještenog između stražnjih svjetala. SUV krase i nove felge veličine od 18 do 21 inč, kao i opcioni tamni paket eksterijera.
Manje važne promjene su u unutrašnjosti gdje se nalazi standardni 12-inčni ekran na centralnoj konzoli, a ispod je poznata ručica mjenjača iz ere PSA Grupe. Većina novih modela iz Stellantisa su dobili novo shift-by-wire dugme, ali je DS zadržao "old school" rješenje. Novi 12-inčni ekran dolazi s također novim infotainment sistemom, bežičnom Android Auto i Apple CarPlay funkcijom, kao i night vision sistemom.
U ponudi se nalaze benzinski, dizelski i plug-in hibridni pogon. Ovisno o tržištu, osnovna opcija će biti ili dizelski motor sa 130 ili benzinski također sa 130 KS. Kada je riječ o plug-in hibridima, tri modela su dostupna, a sva tri dolaze sa novom 14,2 kWh baterijom.
Osnovni model isporučuje 225 KS na prednje točkove, a tu su i snažniji modeli s pogonom na sva četiri točka koji razvijaju 300, odnosno 360 KS. Najsnažniji je razvio DS Performance i dolazi sa 21-inčnim felgama. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno samo 5,6 sekundi.
DS Automobiles već prima rezervacije za obnovljeni DS 7 u nekim evropskim zemljama, a prodaja počinje u septembru.