Kada se na pariškom sajmu automobila davne 1955. godine pojavio Citroën DS19, svijet je svjedočio rođenju automobila koji je bio potpuno drugačiji od svega što se do tada proizvodilo i vozilo. Oduševljenje automobilom kojeg su na našem području često nazivali „ajkula“ trajalo je punih 20 godina, a kada je 24.04.1975. posljednji od 1.330.755 proizvedenih primjeraka napustio tvorničku halu, ustupajući svoje mjesto Citroënovom novom modelu CX, Citroën famoznu oznaku DS na svojim automobilima nije koristio 34 godine.
Iza izvornog DS-a stoje dva Francuza i jedan Italijan: inžinjer André Lefèbvre, izumitelj hidropneumatskog ovjesa Paul Magès i čuveni automobilski dizajner Flaminio Bertoni. Automobil koji je zamislio i napravio spomenuti trojac za jedan jedini dan te sajamske 1955. godine našao je put do 12.000 kupaca, a nakon deset dana, koliko je trajao pariški sajam, Citroën je potpisao čak 80.000 kupoprodajnih ugovora. Bio je to posao stoljeća s kojim je DS ušao u klub besmrtnih automobila u kojem nema mnogo članova.
Paralelno sa proslavom 60 godina od rađanja prvog DS-a, u francuskoj automobilskoj grupaciji PSA (Peugeot i Citroën) donesena je odluka da se oformi poseban automobilski brand DS Automobiles čiji će modeli ubuduće predstavljati najluksuznija i najkomfornija izdanja koja će koristiti pojedine grupacijske mehaničke komponente.
DS Automobiles će se kao brand predstaviti i na predstojećem Sajmu automobila u Frankfurtu, gdje će izložiti svoje modele DS3, DS4, DS4 Crossback i DS5. Posebno mjesto na izložbenim prostorima bit će rezervisano za konceptni model Divine. Od francuske kompanije DS Automobiles očekuje se da će filozofijom i automobilima ispred svog vremena nastaviti posao koji je prije 60 godina hrabro započeo legendarni DS19.