DS 7 Crossback razvijen je na istoj platformi koju Peugeot koristi za modele 3008 i 5008, što ne bi trebalo biti čudno kada znamo da i jedna i druga kompanija pripadaju PSA grupaciji. Pored platforme, DS s Peugeotom dijeli i poznate benzinske i dizelske motore. Uz neke od njih DS 7 će se moći dobiti i s novorazvijenim 8-stepenim automatskim mjenjačem.
U planu DS-a je i hibridna verzija modela DS 7 koju će pokretati četverocilindarski turbo-benzinski motor sa 200 KS kojem će asistirati dva elektro-motora, što će na kraju rezultirati s ukupno 300 KS koje će se raspoređivati na obje osovine.
U mnoštvu najmodernijih tehničkih detalja koji stižu uz DS-ov prvi SUV i prvi samostalni automobil (koji prije stavljanja nove oznake nije bio Citroën) treba izdvojiti aktivni ovjes koji će na vrijeme "čitati" kvalitet podloge ispod točkova kako bi se putnicima u prostranoj, kvalitetnoj i maksimalno opremljenoj kabini osigurao maksimalan komfor.
Iako je ukupnim mjerama bliži modelima kao što su Audi Q5 i Mercedes GLC, u DS-u kažu da će DS 7 Crossback (cijenom) biti direktni konkurent Audiju Q3, Mercedesu GLA i BMW-u X1.
DS 7 Crossback DS Automobiles premijerno će predstaviti na Sajmu automobila u Ženevi.