![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_180220064.jpg?v=1)
Najsnažnije izdanje Ferrarijevog modela 488 GTB i dalje pokreće 3,9-litarski biturbo V8 motor, ali s dodatkom Pista (staza) u centralno smješten motor "ugurano" je 720 konjskih snaga, što je 50 konjskih snaga više od potencijala kojim raspolaže motor u standardnom 488 GTB.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/180220064.2_xl.jpg?v=1730639445)
S dodatnim konjskim snagama stigla je i nova vrijednost najvećeg obrtnog momenta koji sada iznosi 770 Nm, a još boljem omjeru mase i snage doprinosi činjenica da je 488 Pista (1.280 kilograma) u odnosu na standardni 488 GTB "smršao" čak 90 kilograma.
Ferrari 488 Pista od 0 do 100 km/h stiže nakon 2,8 sekundi, njegova maksimalna brzina je 340 km/h, a 20 posto bolje prijanjanje osigurano je implementiranjem tehničkih rješenja koja Ferrari koristi u Formuli 1 i trkama izdržljivosti.
Nezvanično, Ferrari za "hardcore" 488 traži nešto više od 255.000 eura.