Ferrari F8 Tributo mijenja 488 GTB, pokreće ga najsnažniji V8 motor ikada
Radi se o 3,9-litarskom V8 twin-trubo motoru koji razvija 720 KS i 770 Nm, što znači da je snažniji i od modela Pista jer nudi dodatnih 50 KS i 10 Nm u odnosu na odlazeći GTB.
Ferrari F8 Tributo od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekunde, 0,1 sekundu brže nego GTB, a do 200 km/h mu je potrebno 7,8 sekundi. Također, F8 Tributo kao i Pista stiže do maksimalnih 340 km/h, što je 10 km/h više u odnosu na GTB.
Bolje performanse su ostvarene povećanjem snage, ali i smanjenjem težine superautomobila. F8 Tributo je lakši za 40 kg te njegova ukupna težina iznosi 1.330 kg. Treba reći i da je za 10 posto aerodinamičniji u odnosu na model 488 GTB. Redizajnirana karoserija je elegantnija i nagovještava novi dizajnerski jezik kompanije iz Maranella, a u isto vrijeme odaje počast originalnom modelu 308 GTB. Poklopac motora podsjeća na legendarni Ferrari F40.
F8 Tributo ima i osvježenju unutrašnjost u kojoj su okrugli ventilacijski otvori te redizajnirani upravljač. Kontrole su također nove, kao i 7-inčni ekran osjetljiv na dodir na strani suvozača.
Ferrari će pokazati svoj F8 Tributo na Sajmu automobila u Ženevi 5. marta.