BR20 je inspirisan Ferrarijevim coupeima iz pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća, a krase ga neke karakteristike koje podsjećaju na modele 410 Superamerica i 500 Superfast.
Automobil je dizajniran kao unikatni projekt za jednog posebnog klijenta, baziran je na platformi GTC4 Lusso grand tourera koji se nedavno prestao proizvoditi, ali je ta platforma značajno izmijenjena. Prije svega, duža je od originalne zbog stražnjeg prevjesa, aerodinamičnog zračnog kanala, stražnjeg spojlera i izduvnih cijevi integrisanih u niži difuzor.
Naprijed je redizajnirana i proširena prednja maska koja sadrži unikatne horizontalne letvice i gornji element od karbona koji ga povezuje s drugim nedavnim One-Off modelima.
Svjetla su također modificirana, što se prije svega odnosi na tanja dnevna, a unikatne su i 20-inčne felge.
Dva stražnja sjedišta prisutna u modelu GTC4 Lusso su uklonjena, tako da je coupe postoa dvosjed. To mu omogućava da ima elegantniji krov u stilu fastbacka, ali je rezutiralo i većim promjenama unutrašnjosti koja sadrži mnogo kože i karbona. Sjedišta su su unikatno prošivena, a hrastovina prekriva stražnju klupu i prtljažni prostor.
Detalji o performansama nisu objavljeni, ali se zna da je automobil zadržaio 6,2-litarski V12 motor i pogon na sva četiri točka koji ima i GTC4 Lusso. U tom modelu motor razvija 690 KS.
Ovakvi projekti donose mnogo novca Ferrariju, a lista čekanja je toliko duga da kupci čekaju po pet godina.
Klijent koji je naručio BR20 je bio "duboko umiješan" u kreiranje automobila, no njegov identitet nije otkriven, kao ni cifra koju je izdvojio za svoj četverotočkaša.