Pored toga što je to prvi Ferrari koji ima tvrdi sklopivi krov koji se sklapa za 14 sekundi, model koji je sada već na odlasku je bio i prvi Ferrari koji je imao V8 motor s direktnim ubrizgavanjem u prednjem dijelu automobila.
Tako je prethodni model imao atmosferski V8 motor radne zapremine 4.297 ccm, a u Californiji T zamjeniće ga potpuno novi V8 radne zapremine 3.855 ccm čiji je usis potpomognut sa dva "twin-scroll" turbo-punjača. Novi motor proizvodi 553 KS na 7,500 okr/min, dok je California prije na raspolaganju imala skromnijih 483 KS pri 7.500 okr/min.
Još više su porasle vrijednosti obrtnog momenta, tačnije za 49 odsto, pa California T raspolaže sa čak 505 Nm pri 5.000 okr/min do maksimalnih 755 Nm pri 4.750 obrtaja u minuti.
Jasno, sada su i perofrmanse bolje, pa je ubrzanje do 100 km/h kraće za nekoliko desetinki, tačnije traje svega 3,6 sekundi, dok je maksimalna brzina sada 315 km/h umjesto prethodnih 312 km/h.
Ferrari se posvetio i smanjenju potrošnje goriva, pa će modeli koji budu imali inovativni HELE sistem trošiti 10,5 litara na 100 kilometara umjesto 11,5 l/100km koliko je trošila prethodna California. Također i emisija CO2 će se smanjiti za 20 g/km.
Ovaj novi motor u osnovi je isti motor koji Ferrari radi za Maserati Quattroporte, ali je za potrebe Californie ipak značajno izmjenjen, pa ima nešto veću radnu zapreminu i drugačiju radilicu. Naravno drugačija je i elektronika, kako bi se motor lakše uskladio s Ferrarievim prepoznatljivim "manettino" kontrolerom za način rada motora, a novost je i trodijelni izduvni sistem koji Californiji T daje uvjerljiv i primjetan zvuk.
Uz novi motor Ferrari je za Californiiju T preradio upravljački sistem kao, a novi ovjes znači da je ovaj model dobio novu generaciju Magnaride amortizera koji rade i reaguju 50 posto brže. California T također ima najnoviji sistem za kontrolu trakcije koji je razvijen u Formuli 1.
Poboljšane su i kočnice, i to ugradnjom novih kompozitnih diskova i pločica uz novi ESP 8.0 sistem koji omogućava da California T zakoči od 100 do 0 km/h za samo 34 metra.
Nova California T je dobila i svježiji dizajn što je bio zadatak Ferrari Styling centra u saradnji s Pininfarinom. Prednji dio je dobio nova svjetla koja su slična najnovijim modelima Ferrarija, dok se može primjetiti šira prednja maska okružena većim trouglastim otvorima za zrak. Poklopac motora sada ima dva otvora za ventilaciju, čime se želi istaći da su ispod sada dva trubopunjača.
California T će debitovati na Sajmu automobila u Ženevi, a cijene novog modela biće vrlo slične prethodnom modelu.