Ferrari predstavio prvi podignuti model: Performanse u praktičnijem pakovanju
U Ferrariju insistiraju da prvi podignuti Ferrari nije SUV, s čim se apsolutno slažemo, pa ćemo Purosangue radije svrstati među supersportske automobile koji nude više praktičnosti, više vrata i prostor za četiri odrasle osobe.
Kako god, Ferrari Purosangue ulazi u ring u kojem se ponajviše ističu slično zamišljeni modeli Lamborghinija (Urus), Aston Martina (DBX) i Porschea (Cayenne GT), a izgled njegove karoserije nekolicinom detalja ponajviše podsjeća na nedavno predstavljen Gran Turismo model Roma.
Četverovratni četverosjed, čija je masa (2.033 kg) po osovinama podijeljena u omjeru 49/51 (naprijed/nazad), pokreće atmosferski 6,5-litarski V12 motor koji razvija 725 konjskih snaga pri 7.750 obr/min i 716 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 6.250 obr/min. 80 posto od spomenute vrijednosti obrtnog momenta raspoloživo je već pri 2.100 obr/min. Elektrifikacija će doći kasnije.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila koji je smješten nazad, a spomenute brojke dovoljne su da Purosangue iz mjesta do „stotke“ stigne za 3,3 sekunde i razvije skoro 310 km/h.
Početna cijena iznosi 390.000 eura, a u Ferrariju su uoči premijere otkrili da će u ukupnoj godišnjoj produkciji svaki peti proizvedeni model biti Purosangue. Čekamo odgovor McLarena.