Iza oznake ECOnetic stiže Fiesta koju pokreće 1,5-litarski TDCi turbodizelski motor koji prema tvorničkim specifikacijama ima prosječnu potrošnju goriva od samo 3,2 litra nakon 100 pređenih kilometara. Snižena je i prosječna emisija CO2 koja umjesto dosadašnjih 98 g/km sada iznosi 82 g/km.
Uz pakete opreme Red i Black Editon, Fiesta se može dobiti sa litarskim EcoBoost benzinskim motorom koji razvija 125 KS, a za ljubitelje dizelskih opcija tu je 1,5-litarski TDCi motor koji razvija 95 KS. Ford će za Fiestu uz pakete opreme Titanium i Sport od sada nuditi i spomenuti litarski EcoBoost motor koji razvija 140 KS.
Što se tiče opreme, Fiesta Titanium dobila je hromirane detalje na masci hladnjaka motora, novodizajnirane 16-inčne aluminijske felge i nove obloge na sjedištima. Uz paket opreme Trend u dio standardne opreme uvrštena su prednja svjetla sa integriranim LED dnevnim svjetlima, a upravljač i ručica parkirne kočnice obloženi su kožom.
Ford je u ponudu uvrstio i tri nove boje karoserije, a uz paket opreme Sport kupci će također moći da izaberu i neku od četiri ponuđene boje krova (bijela, crna, crvena i plava).