Mustang s evropskim specifikacijama dostupan je u formi coupea i kabrioleta, veoma je blizak američkoj verziji i krasi ga mišićavi dizajn kombinovan s klasičnim karakteristikama. Ističu se "vitka" LED prednja svjetla, agresivna maska i proširena paleta boja koja utključuje tri nove nijanse nazvana Ember plava, Vapor plava i Splash žuta.
Iz Forda ističu da kabriolet posjeduje "potpuno obložen i izolovan krov" koji se može podići ili spustiti za osam sekundi. Uprkos sklopivom krovu, Mustang i dalje u svom prtljažniku ima dovoljno mjesta npr. za dvije torbe za golf.
U unutrašnjosti je poznata digitalna instrument tabla veličine 12,4-inča, kao i 13,2-inčni infotainment sistem s bežičnim Android Auto i Apple CarPlay sistemima, kao i 5G povezivošću za streamovanje muzike i prikazivanje informacija o saobraćaju u realnom vremenu. Ovaj ekran pokreće Unreal gaming engine, koji omogućava fantastičnu grafiku i mnogo opcija prilagođavanja.
Mustang namijenjen Starom kontinentu pokreće 5,0-litarski V8 motor koji razvija 446 KS i 540 Nm obrtnog momenta, što je osjetno manje u odnosu na američki model koji razvija 487 KS i 562 Nm obrtnog momenta. Izduvni sistem visokih performansi s aktivnim ventilom, koji je opcija za kupce u SAD-u, povećava snagu na 493 KS i 566 Nm.
Motor može biti uparen sa 6-stepenim manuelnim ili 10-stepenim automatskim mjenjačem. Performance Package paked dolazi standardno i uključuje Brembo kočnice, kao i diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Kupci mogu dobiti i opcioni MagneRide ovjes, koji se prilagođava hiljadu puta u sekundi kako bi pružio "najbolju moguću kontrolu i udobnost".
Kupci koji žele više snage mogu odabrati verziju Dark Horse, koja ispod haube ima poboljšani 5,0-litarski V8 motor, a koji isporučuje 453 KS i 540 Nm obrtnog momenta. Međutim, ni to nije utjeha jer američka varijanta razvija 507 KS i 566 Nm obrtnog momenta.
Razlog za manju snagu su propisi u Evropi, no kupci i dalje dobijaju unikatno podešavanje šasije, veće stražnje balans šipke, moćnije prednje amortizere te prednje i stražnje učvršćivače kućišta amortizera. Na automobilu su 19-inčne felge s Pirelli P Zero PZ4 gumama.
Ostale karakteristike uključuju izbor mjenjača i standardni Performance Package paket, koji uključuje pomoćni hladnjak motornog ulja, lagani hladnak i hladnjak stražnje osovine. Kupci mogu računati na diferencijal s ograničenim proklizavanjem, kao i elektronsku drift kočnicu.
Vozaču su na raspolaganju brojni pomoćni sistemi uključujući inteligentni adaptivni tempomat sa "stop and go" funkcijom, sistemom za držanje trake i sistemom za izbjegavanje sudara. Tu je i pomoćni sistem za hitno kočenje pri kretanju unazad, kao i sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova uz asistenciju za ograničenje brzine.
Mustang GT se može naručiti i u Njemačkoj košta 59.900 eura, a u Austriji mnogo više, čak 86.000 eura.