Puma ST donosi sve ono što kupci vole kod Fieste ST, ali uz nešto veći klirens, odnosno rastojanje od tla. Ovaj model je posudio 1,5-litarski trocilindrični turbobenzinski motor koji može raditi na samo dva zahvaljujući tehnologiji deaktiviranja cilindara kako bi se uštedjelo na gorivu u situacijama kada puna snaga nije potrebna.
Mali, ali ipak moćni EcoBoost motor razvija 197 KS i 320 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Crossover od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,7 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 220 km/h. Fiesta ST je brža za 0,2 sekunde i dostiže veću maksimalnu brzinu od 232 km/h.
Puma ST je u odnosu na standardnu osim boljeg motora dobila i opcioni mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem. "force-vectoring" opruge i modove vožnje među kojima je i Eco, a to je prvi put za Ford Performance model. Stražnji ovjes je za 40 posto krući u odnosu na onaj koji ima Fiesta ST, a 50 posto krući u odnosu na standardnu Pumu. Naprijed i nazad su stabilizatori koji poboljšavaju stabilnost crossovera.
Fordovi inžinjeri su također unaprijedili upravljački sistem koji je sada za gotovo 25 posto brži u odnosu na standardnu Pumu, a prednje kočnice su veće za 17 posto kako bi se povećala zaustavna moć. Specijalna pažnja posvećena je izduvnom sistemu s aktivnim ventilima kako bi zvuk bio atraktivniji. Interesantno, izduvni sistem je za jedan decibel tiši u odnosu na onaj koji ima Fiesta ST.
Puma ST je dobila i vizuelna poboljšanja, a čine ih 19-inčne felge sa Michelin Pilot Sport 4S gumama, kao i šest različitih boja uključujući Mean zelenu boju ekskluzivnu za ST. Bez obzira na glavnu boju, krov, okvir rešetke hladnjaka, bočni retrovizori i stražnji spojler su u sjajnoj crnoj boji.
U unutrašnjosti su Recaro prednja sjedišta te upravljač s ravnim donjim dijelom, kao i ST ručica mjenjača. Retrovizori sadrže projektore koji projektuju ST logo na tlo kada se vozilo otključa.
Puma ST će se proizvoditi u Fordovom postrojenju u Rumuniji uz standardni model.