Društvo Fordovih automobila koji na sebi nose oznaku ST (ne ST-Line) prošireno je karavanskom verzijom aktuelnog Focusa kojom se Ford pridružuje rijetkim automobilskim kompanijama koje u ponudi imaju i praktičnije karoserijske verzije svojih najsnažnijih modela C segmenta.
Ford će karavanski Focus ST kupcima u Evropi od ljeta ponuditi u kombinaciji s 2,3-litarskim četverocilindarskim turbobenzinskim i dvolitarskim četverocilindarskim turbodizelskim motorom.
EcoBoost benzinac raspolaže sa 280 konjskih snaga i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na prednju osovinu distribuira posredstvom ručnog 6-stepenog ili (opciono) automatskog 7-stepenog mjenjača.
Ljubitelji dizelskih opcija mogu računati na 190 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Fordu još uvijek nisu otkrili podatke o performansama karavanskog Focusa ST koji će, zbog veće mase, biti neznatno sporiji od lakšeg hatchbacka.
Bez obzira na izbor motora kupci mogu računati na elektronski kontrolisanu djelimičnu blokadu diferencijala, izrazito precizan upravljački sistem, adaptivne amortizere, Recaro sjedišta i nekoliko karoserijskih detalja kojima se najbrži Focusi izdvajaju od ostatka istoimenog društva.