Prototip je viđen tokom testiranja na stazi Nurburgring u Njemačkoj, a mnogi su smatrali da se radi o Fordovom podešavanju najnovijeg modela za ukuse Evropljana. Ispostavilo se da su bili u pravu jer je iz Forda stigla informacija da će Mustang Mach 1 biti globalno dostupan, a sada je predstavljen model s evropskim specifikacijama.
Evropski model ima značajno manje snage u odnosu na američki. Atmosferski 5,0-litarski V8 motor razvija 453 KS i 529 Nm obrtnog mommenta, dok američki kupci dobijaju 27 KS i 40 Nm više.
Slična priča je bila i s Bullittom, jer je i prethodna specijalna verzija Mustanga imala "hendikep" u Evropi. To vjerovatno ima veze sa zakonima o emisiji gasova. Međutim, uprkos svemu ovo je ipak najbrži Mustang koji se ikada prodavao u Evropi.
Kupci će moći birati između 6-stepenog manuelnog i desetostepenog automatskog mjenjača.
Mustang Mach 1 je ponešto naslijedio od modela GT350 i GT500, uključujući aerodinamična poboljšana i 19-inčne naplatke od legura sa Michelin Pilot Sport 4 gumama.
Ford u Evropi zasad ne govori ništa o performansama, ali je za očekivati da bude sporiji u odnosu na američku verziju. Bez obzira na odabir mjenjača, mehanički diferencijal sa zaključavanjem na stražnjoj osovini je standardan i zadužen je za bolju trakciju. Tu je i novi izduvni sistem s aktivnim klapnama, a u unutrašnjosti su individualno numerisane pločice.
Narudžbe će se uskoro početi primati, a cijena još nije poznata.