Ford predstavio najekstremniji model GT u historiji, razvija više od 800 KS
U prošlosti je bilo nekoliko specijalnih verzija superautomobila, no sada im se priključio novi Mk IV koji podsjeća na istoimeni trkaći automobil iz 1967. godine i služi kao posljednji GT fokusiran samo na stazu. Ovaj model odaje počast svom pretku koji je osvojio utrku 24 sata Le Mansa, a proizvodnja će biti ograničena na 67 primjeraka. Svaki od njih će biti ručno napravljen u Multimaticovom postrojenju u Markhamu u Ontariju.
Ford GT Mk IV (2023) dolazi nakon modela GT LM Edition koji je predstavljen početkom oktobra kao posljednja cestovna verzija superautomobila. I dok taj model razvija "samo" 660 KS, novi isporučuje više od 800 KS. Iz Forda spominju "unikatni EcoBoost twin-turbo motor", ali se jasno ne navodi da je baziran na istom 3,5-litarskom V6 motoru. Ipak, poznato je da je zapremina veća, no još se čekaju zvanični detalji.
Osim povećanja snage, novi GT Mk IV je dobio drugačiju šasiju zbog produženja međuosovinskog rastojanja kako bi se poboljšala upravljivost. Labuđi pjev Fordovog superautomobila je dobio trkaći mjenjač, Multimaticov Adaptive Spool Valve (ASV) ovjes i redizajniranu karoseriju zbog bolje aerodinamike. S obzirom da automobil ne ispunjava cestovne propise, inžinjeri su imali više slobode tokom razvoja.
Prednja svjetla su pojednostavljena, bočnih retrovizora nema, karoserija je šira i sadrži ekstremne aerodinamičke komponente poput ogromnog stražnjeg krila i difuzora. Tu je karbonski ventilacijski krovni otvor, prednja krilca te ogromni spliter. Bočni usisnici zraka se čine većim, a razlog je vjerovatno veća potreba hlađenja snažnijeg motora.
Zainteresovani kupci moraju proći proes aplikacije i pripremiti 1,7 miliona dolara, a Ford će izabrati sretne "dobitnike" u prvom kvartalu naredne godine. Isporuke počinju krajem proljeća.