Snažni hatchback Focus ST će biti rival Volkswagenovom Golfu GTI/GTD te će omogućiti kupcima da biraju između benzinskih i dizelskih motora. Iz Forda poručuju da su motori poboljšani te da isporučuju 12 i 17 posto više obrtnog momenta u odnosu na prethodni Focus ST.
U srcu benzinca je 2,3-litarski EcoBoost četverocilindrični motor nove generacije koji pokreće najsnažniji Focus ST ikada. Ovaj motor razvija 276 KS i 420 Nm te omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od šest sekundi.
EcoBoost motor je posudio antilag tehnologiju prvobitno razvijenu za GT superautomobil i F-150 Raptor kako bi se osigurao optimalan prijenos snage gada je automobilu Sport ili Track modu. Motor je opremljen turbopunjačem niske inercije i uparen je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem s rev-matching tehnologijom koja automatski dodaje gas pri ubacivanju u nižu brzinu. Za dodatni novac se može dobiti sedmostepeni automatski mjenjač s boljim performansama nego ranije.
Ako preferirate dizelaše, tu je 2,0-litarski EcoBlue motor koji isporučuje 187 KS i 400 Nm te predstavlja najsnažniji dizelski Focus ST ikada proizveden. Ovaj motor se također može kombinovati sa 6-stepenim manuelnim ili sedmostepenim automatskim mjenjačem.
Prvi put u slučaju jednog Fordovog modela s prednjim pogonom, Focus ST s EcoBoost motorom ima elektronski diferencijal s ograničenim proklizavanjem za bolju stabilnost, posebno u zavojima. EcoBlue je dobio torqe vectoring diferencijal koji rješava problem podupravljanja automatskim kočenjem unutrašnjeg prednjeg točka u zavojima.
Focus ST je Fordov najbrži automobil kada je riječ o odzivu upravljača, čime je bolji i od Fieste ST. U poređenju sa standardnim Focusom, električni servo upravljač je za 15 posto brži.
Prodaja novog Fordovog Focusa ST u Evropi počinje ovog ljeta.