S obzirom na dokazanu upravljivost njihovih modela ne sumnjamo u obećanje Forda da će nova Kuga biti najupravljiviji automobil u svojoj kategoriji, a Evropljanima će biti dostupna najkasnije do januara naredne godine.
Pored znatno privlačnije karoserije u odnosu na istoimeni model na zalasku za čiju je inspiraciju poslužio izgled aktuelnog Focusa, nova Kuga sa sobom premijerno donosi i "plug-in" hibridnu verziju koja će, bez asistiranja 2,5-litarskog atmosferskog benzinskog motora, do potpunog pražnjenja baterija (14,4 kWh) moći preći 50 kilometara. Ukupna kombinovana snaga benzinsko-električne opcije iznosi 225 KS.
Nakon spomenute PHEV verzije Ford će Kugu ponuditi i standardnoj hibridnoj kombinaciji "bez utičnice" u kojoj baterije puni motor, a ostatak ponude činit će dva turbodizelska i jedan turbobenzinski motor. Manji 1,5-litarski turbodizelski motor raspolagat će sa 120 KS, a s većom dvolitarskom turbodizelskom opcijom stiže 180 KS (i pogon preko obje osovine). Turbobenzinski 1,5-litarski EcoBoost motor nudit će se sa 120 i 150 KS.
Nije iznenađenje da unutrašnjost nove Kuge podsjeća na unutrašnjost aktuelnog Focusa, a putnicima će svakako prijati činjenica da (sada duža i šira) Kuga ima i znatno veće međuosovinsko rastojanje u odnosu na prethodnu generaciju od koje je istovremeno lakša 90 kilograma.
Među nekoliko paketa opreme ljubiteljima dinamične vožnje vjerovatno će najviše prijati Kuga ST-Line koja sa sobom pored karoserijskih detalja donosi čvršći ovjes i manje rastojanje između podnice i tla.