U Fordu su odlučili da sportsku verziju crossover modela Puma koji izvorno pokreće 1,5-litarski trocilindarski turbobenzinac (200 KS i 320 Nm) ponude i u kombinaciji s manjim 1-litarskim trocilindarskim turbobenzinskim motorom kojem asistira 48-voltni blagi hibridni sistem.
Manji trocilindarski motor iz EcoBoost serije u Pumi ST razvija 168 konjskih snaga i 248 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na prednju osovinu, umjesto 6-stepenog ručnog mjenjača koji je kombinovan sa snažnijim 1,5-litarskim motorom, u ovom slučaju zadužen 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila.
Slabijoj Pumi ST za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 7,4 sekunde, što je za 0,7 sporije od ubrzanja koje ostvaruje verzija sa 200 "konja“, ali u Fordu naglašavaju da neznatno sporiji MHEV crossover iz B segmenta ima manju emisiju izduvnih gasova i nižu prosječnu potrošnju goriva.
Uz blago elektrificiranu Pumu ST koja se izvana i iznutra ne razlikuje od snažnije verzije Ford nudi šest boja karoserije, a crossover "čuči“ na zanimljivim 19-inčnim aluminijskim felgama na kojima su gume visokih performansi. Iako je bilo najava da će "putovati“ i preko Atlantika, Puma se ipak neće nuditi kupcima u Sjevernoj Americi.