Raptor pokreće 3,0-litarski V6 twin-turbo motor koji razvija 392 KS i 583 Nm obrtnog momenta, ali je zbog standarda emisije koji su na snazi u Evropskoj uniji snaga ograničena, tako da motor zapravo isporučuje 288 KS i 491 Nm obrtnog momenta.
Iako su snaga i obrtni moment ograničeni, Ford je opremio novi Ranger Raptor s elektronski kontrolisanim aktivnim izduvnim sistemom koji nudi Quiet, Normal, Sport i Baja modove zvuka.
Ford koji nosi i oznaku "Raptor" mora biti sposoban terenac tako da Ranger dolazi sa značajnim poboljšanjima ovjesa. Posjeduje lagana gornja i donja aluminijska ramena, prednji i stražnji ovjes dugog hoda te Wattovu vezu nazad. Također, tu su Fox amortizeri s Live Valve tehnologijom.
Pickup ima stalni pogon na sva četiri točka, prednji i stražnji diferencijal s blokadom, kao i sedam različitih modova vožnje koji uključuju Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl, Sand, Mud/Ruts i Baja.
Ranger Raptor će biti dostupan u sedam boja uključujući Code narandžastu i Conquer sivu. Standardno dolazi sa 17-inčnim laganim felgama i gumama visokih performansi za sve terene. Standardna su i matrix LED prednja svjetla te LED dnevna svjetla.
Evropljani će moći birati i različite dodatke uključujući krovni šator za dvije osobe s ugrađenim madracem, pet prozora te zaštitom od insekata.