Električni model se vizuelno razlikuje po redizajniranom prednjem dijelu, obećava snagu u nivou modela ST, veću praktičnost u unutrašnjosti te domet od 376 kilometara.
Pumu pokreće jedan električni motor smješten na prednjoj osovini, koji isporučuje 168 KS, što znači da je Gen-E druga najsnažnija verzija nedavno obnovljene Pume, odmah iza modela ST, koji pokreće 1,0-litarski EcoBoost Hybrid sa 170 KS.
Iz Forda kažu da je Puma Gen-E zadržala karakter fokusiran na vozača, koju ima verzija sa SUS motorom bazirana na Fiesti, iako je teška 1.553 kilograma zbog baterije. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 8 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 160 km/h.
Kao i mehanički bliski Ford E-Tourneo Courier, Puma Gen-E je opremljena baterijom kapaciteta 43 kWh, koja osigurava domet između 347 i 376 kilometara. Manji kapacitet baterije u odnosu na električnu SUV ponudu iz Stellantisa (54 kWh) objašnjava nešto manji domet. Podržano je 100 DC kW brzo punjenje, koje omogućava da se baterija od 10 do 80 posto napuni za oko 23 minute. Port za punjenje je smješten na istom mjestu gdje se nalazi poklopac rezervoara modela sa SUS motorom.
Fordov najmanji električni SUV dobio je novi prednji branik sa zatvorenom maskom i elegantnijim usisnicima inspirisanim onim na Mustangu Mach-E. Ostatak dizajna je prenesen, osim felgi i blago promijenjenog stražnjeg spojlera. Naravno, nema ni završetaka izduvnih cijevi.
Unutrašnjost nudi više prostora za teret zahvaljujući kompaktnom električnom motoru. Zapremina prtljažnika iznosi 574 litara, dok prostor ispod haube nudi još 43 litra. Megabox odjeljak ispod poda prtljažnika je veći i sada ga u Fordu nazivaju Gigabox.
Digitalni kokpit je isti kao u standardnoj Pumi, a uključuje 12,8-inčni digitalni instrument klaster i 12-inčni infotainment ekran uveden ranije ove godine u sklopu facelifta. Električna verzija modela posjeduje podignutu centralnu konzolu s novim pretincem za odlaganje predmeta, što je prostor koji je ranije zauzimao mjenjač.
Puma Gen.E se proizvodi u postrojenju Ford Otosan u Craiovi u Rumuniji. Narudžbe se već primaju, dok se isporuke očekuju na proljeće 2025. godine.
U Njemačkoj Puma Gen-E košta od 36.900 eura, cijena standardne pume je minimalno 28.900 eura, dok je za Pumu ST potrebno izdvojiti 40.600 eura.
Mali SUV je Fordov najjeftiniji električni model u Evropi ispod Caprija, Explorera i Mustanga Mach.
Rivali Pume Gen-E su Jeep Avenger, Fiat 600e, Alfa Romeo Junior, Peugeot E-2008 i Opel Mokka Electric iz Stellantisa, kao i Renault 4 E-Tech te Mini Aceman.