Nakon brojnih najava
0

Glickenhaus počinje proizvoditi supersportski model s tri sjedišta

E. L.
Glickenhausov automobil za korištenje (i) na javnim cestama bit će ponuđen u verzijama 004S i 004CS, a kupcima će biti dostupan u prvom kvartalu naredne godine.

Iz američke automobilske kompanije Glickenhaus koja je javnosti najpoznatija po učešću u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (FIA WEC) stigla je informacija da počinju s proizvodnjom dugo najavljivanog supersportskog modela koji će se nuditi u verzijama 004S i 004CS.

Obje verzije pokreće centralno smješten GM-ov 6,2-litarski V8 motor potpomognut mehaničkim kompresorom koji razvija nešto više od 650 konjskih snaga, a tradicionalistima će se svidjeti odluka u Glickenhausu da se za prijenos snage na zadnju osovinu koristi isključivo ručni 6-stepeni mjenjač.

Verzija 004S sa sobom donosi audio-sistem, klima-uređaj, elektropokretana sjedišta i multimedijalni sistem kompatibilan s aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto, a u opciji su podesivi Bilstein amortizeri i protivpožarni sistem.

Optimiziran za korištenje na stazi, 004CS „čuči“ na felgama s centralnim pričvršćivanjem na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2, a pored još efikasnijih kočnica opremljen je i drugačijim karoserijskim komponentama koje će osigurati još bolje prijanjanje u zavojima.

Čini se da je kao uzor poslužilo rješenje iz čuvenog McLarenovog modela F1, jer se u kabinu Glickenhausovog automobila pored vozača na centralno smještenom sjedištu mogu smjestiti još dvije osobe u nazad blago pomaknutim sjedištima sa strane.

Glickenhaus nudi i mnogo mogućnosti za personalizaciju supersportskog "old school" trosjeda, a prvi kupci svoje će primjerke dobiti u prvom kvartalu naredne godine.