Razvija 1.100 KS
14

Hiperautomobil Bertone GB110 debitovao u Monacu, kao gorivo koristi plastični otpad

D. B.
Svake godine događaj Top Marques Monaco privuče različite neobične kreacije i nevjerovatno brze superautomobile, a ovogodišnje izdanje je Bertone iskoristio za predstavljanje svog hiperautomobila GB110.

Riječ je o modelu najavljenom serijom detaljnih rendera krajem 2022. godine, no ovo je prvi put da je predstavljen uživo. Bertone je jedna od legendarnih dizajnerskih kuća iz svijeta automobila, propala je 2014. godine, no oživjela su je dvojica braće. GB110 je proizveden kako bi se obilježila 110. godišnjica kompanije.

Karoserija je drugačija od svega prisutnog na tržištu, a s obzirom na veći broj skupocjenih superautoomobila visokih performansi, to zaista nešto znači. Prednji dio je prilično intrigantan jer sadrži par uskih svjetala i tanki dio karoserije između njih, koji je malo podignut iznad haube te podsjeća na R-krilo električnog Dodge Chargera.

Bertone je prethodno otkrio da je GB110 zasnovan na šasiji postojećeg automobila, no zasad nije poznato o čemu je zapravo riječ iako se špekuliše o Lamborghini Huracanu. Tome u prilog ide činjenica da ga pokreće 5,2-litarski V10 motor s dva turbopunjača, koji razvija 1.100 KS i 1.100 Nm obrtnog momenta.

Iz kompanije navode da će GB110 biti prvi automobil visokih performansi koji će kao gorivo koristiti plastični otpad. U saradnji s kompanijom Select Fuel razvijena je i patentirana tehnologija za pretvaranje polikarbonatnih materijala u obnovljivo gorivo.

"Vjerujemo da rješavanje problema zagađenja zahtijeva različita rješenja i upotrebu raznih tehnologija. Plastični otpad se mora tretirati kao vrijedan resurs. Kroz naše partnerstvo sa Select Fuelom, mi transformišemo otpad u njegovu originalnu formu", izjavio je Jean-Franck Ricci, direktor Bertonea.

GB110 ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,79 sekundi, do 200 km/h stiže za 6,79 sekundi, a do 300 km/h za 14 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 380 km/h. Snaga pomenutog motora se prenosi na sva četiri točka preko sedmostepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom.

Unutrašnjost automobila prati eksterijer agresivnog dizajna i minimalističke estetike. Tu je digitalni instrument klaster, upravljač s ravnim donjim dijelom te centralna "kičma" koja dijeli vozača i suvozača na sličan način kao što je slučaj u unutrašnjosti Chevroletovog modela C8 Corvette. Mali infotainment ekran je integrisan, zajedno s nizom dugmadi na obje strane upravljača.

Bit će proizvedena samo 33 primjerka, a cijene još uvijek nisu objavljene.