ZR-V "popunjava prazninu" između modela HR-V i CR-V te se u Evropi nudi sa 2,0-litarskim motorom s hibridnom tehnologijom. Riječ je o četverocilindričnom motoru koji se prodaje i u Japanu, a kombinovana snaga iznosi 181 KS i 315 Nm obrtnog momenta.
Detalji o performansama još uvijek nisu objavljeni, no iz Honde obećavaju "snažno ubrzanje koje se može porediti s ubrzanjem 3,0-litarskog V6 motora" zahvaljujući SUS motoru koji "sarađuje" s dva električna motora u hibridnom sklopu posuđenom od Civica e:HEV. Snaga se prenosi na prednje točkove preko CVT mjenjača. U Japanu je moguće dobiti elektrificirani ZR-V s pogonom na sva četiri točka.
ZR-V je dug 4.570 i širok 1.840 mm, čime je bliži veličini odlazećeg modela CR-V nego modelu sljedeće generacije. Obaranjem stražnjih sjedišta se kapacitet prtljažnika povećava na 1.291 litar.
Prodaja počinje na jesen.