Obnovljeni SUV dolazi s nizom kozmetičkih i tehnoloških poboljšanja, ali je njegov hibridni pogon ostao nepromijenjen.
Najuočljivije promjene su u unutrašnjosti, odnosno na centralnoj konzoli, panelima vrata i armaturnoj ploči gdje je primjenjena srebrena završna obrada, dok najopremljeniji EX model dolazi s bežičnim padom za punjenje smartphonea.
Promjene eksterijera su suptilnije, a uključuju 18-inčne felge od legura, zatamnjena stakla, plavi Hondin logotip i najnoviju e:HEV oznaku.
Uprkos istim oznakama kao u slučaju najnovijeg modela Jazz, poboljšani CR-V nije dobio inovativni e:HEV hibridni pogon, nego koristi stari i-MMD ssitem koji se sastoji od 2,0-litarskog četverocilindričnog benzinskog motora koji razvija 143 KS te dva električna motora s malom baterijom.
Električni motori isporučuju do 315 Nm obrtnog momenta, a pri malim brzinama CR-V može koristiti samo električni pogon.
Honda je napravila i određene promjene na šasiji tako da je CR-V dobio novi ovjes koji unapređuje držanje na cesti i udobnost. Poboljšan je i upravljački sistem koji čini automobil upravljivijim pri manjim brzinama.