Izgled prije svega
7

Hyundai predstavio i30 s paketom N Line

Klix.ba
Hyundai se priključio automobilskim kompanijama koje za svoje standardne modele nude paket karoserijskih komponenti i detalje u unutrašnjosti koji su "posuđeni" s njihovih sportskih modela.

Hyundai je za kupce koji ne mogu ili ne žele dobaciti do najsnažnijeg modela i30 N (275 KS u kombinaciji s paketom Performance) pripremio i30 s paketom N Line koji standardni dvovolumenski automobil (prije svega vizuelno) približava njihovom najsnažnijem modelu kojim su prvi put ušli u probrano društvo sportskih automobila C segmenta (Honda Civic Type R, Renault Megane R.S., SEAT Leon Cupra, VW Golf R...).

I dok dosadašnji prodajni rezultati transparentno pokazuju da su u Hyundaijevom N odjelu uradili odličan posao, u južnokorejskoj automobilskoj kompaniji misle da će i i30 N Line biti među prodavanijim modelima, jer su ranije analize pokazale da ima mnogo kupaca koji izgled automobila stavljaju ispred performansi.

Kako god, Hyundai i30 N Line pokreće 1,4-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva koji raspolaže sa 140 konjskih snaga i 242 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je u ovom slučaju dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h ispod devet sekundi. Automobil ima 18-inčne aluminijske felge iza kojih su smještene kapacitetnije kočnice, a u Hyundaiju su se pozabavili i ovjesom koji je nešto čvršći.

Osim adekvatnih oznaka i elemenata na karoseriji među značajnije elemente koji su "posuđeni" s modela i30 N svakako spadaju sportska prednja sjedišta, papučice i oslonac za lijevo stopalo od nehrđajućeg čelika i ručica 6-stepenog mjenjača. Kupcima se i30 N Line opciono nudi i u kombinaciji sa 7-stepenim automatskim mjenjačem kojem asistiraju dva kvačila.

"Jasno je da i30 N Line nije i30 N, ali smo se potrudili da ima njegovog duha", rekao je prvi čovjek N odjela Albert Biermann koji je svojevremeno bio na čelu BMW-ovog M odjela.